Hoffmaestro!!

Hoffmaestro efterfestar @ Ambassadeur
2010-03-24
På lördag genomför det hyllade bandet, Hoffmaestro & Chraa, en efterlängtad, nästan slutsåld, spelning på Annexet i Stockholm. Därefter bjuder killarna bakom 11-mannabandet in till stor efterfest på Ambassadeur.
Förutom att fira kvällens spelning kommer killarna även att lira hits bakom dj-båset. Räkna med galet röj till några av deras bästa låtar.

Ambassadeur | lördag 27 mars | Kungsgatan 18 | 22 -04

Hit drar nog jag och Ninni ikväll förhoppningsvis!


HOFFMAESTROOOOOOOOOOOo EFTERFEST!!
Måste jag ju bara vara med på. Undra om Jensa är singel nuförtiden, förut var han tillsammans med en tjej som jag är bekant med lite sådär, MAureen, men dom breakade för ett år sen tror jag om inte längre sen.. Men en heting som han är nog upptagen och busy with life and kk;s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0