Jo just ja. Apropå en hundring. När vi s...

Jo just ja. Apropå en hundring. När vi surrat på så frågade jag vad han skulle ha för kalaset o räknade alltså med 295+175 för den externa hårddisken.. Så insåg jag såklart att jag glömt kortet hemma och sa att jag får gå o hämta det då. Då frågade han hur mkt jag hade och jag svarade att jag bara hade 140 spänn på mig. Då sa han att eftersom dom kommer kunna plocka delar från min gamla dator som jag lämnade där så kunde vi säga en hundring då. Ha ha. Trodde fan han skämtade. Tur petra tipsade mig om att hon sett ett dataserviceställe här på gatan som inte jag sett trots att jag gått förbi hundra gånger typ.. Puh. Tur oxå att jag är en person som alltid alltid jämför priser och aldrig tar första bästa! Så jag känner mig glad nu trots att jag är datorlös för tillfället och att det inte var något virus som slagit ut skiten- har allt på den bärbara hårdisen! :) OCH när jag köper ny dator så ska jag ALLTID föra över bilder o viktiga filer på skiva.... Sånt säkert fler än jag tänker på att man ska göra o sen tänker att äsch jag tar det imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0