Fuck midsommar

Jahopp då sitter jag här med min nya dator då. Börjar redan vänja mig med tangentbordet, det var det enda jag inte gillade på min laptop, men nu funkar det nästan galant att skriva, var som jag trodde en vanesak..  Fast några knappar är för små enligt mig och sitter på fel ställe.. Men Snart kan jag nog.

Midsommar midsommar, här blir det inget firande vad jag vet iaf. Överskattat som med alla aftnar, aftonar eller hur fään man skriver.

Äh jag går och köper chips och dip, 2 stora påsar för 30 pix på Ica, dumt dumt- men gott gott. Who the fuck cares? Mina celluliter kanske. Men är det midsommar så är det............ IRONI...

Blir nog filmen Wolfman ikväll och kanske nån till om jag hittar nåt kul.

TJAO!


Kommentarer
Postat av: Maria

Se "Farsan" om du inte har sett den.... Så kul film!

2010-06-25 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0