Serie-tips??

Nu blir det resten av säsong 4 av Weeds sen börjar jag på säsong 5 som är den sista hittills. :(

Självklart har serien blivit dåligare med tiden som med alla serier- trist nog. Men den är ändå bra fortfarande även om den är sämre än de tre första säsongerna..

Nån som har nåt tips på en bra serie jag kan börja se efter denna? Inga sjukhusserier tack, jag vill ha något roligt och spännande eller spännande, inget deppigt ledsamt.. Har hört talas om True Blood och några fler, men tips tas gärna emot om bra serier som finns att ladda hem..

so long! Hasta luego!

(HA HA se där, jag har lärt mig något från weeds senaste säsong, spanska- Vill lära mig det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oz, Rules of engagement, Nikki, Little Britain, Las Vegas, Blue Mountain State, Drawn together.



Hoppas någon av dom kan vara i din smak, Drawn together är sjukt rolig, helt galen humor, totalt i min smak.

2010-07-27 @ 18:48:50
Postat av: Saris leopardis

OZ har jag sett, bland de bästa serierna jag sett! funderar på att ladda hem igen. Har inte sett någon av de andra, så ska kolla upp dom. Tack :)

2010-07-27 @ 19:57:57
URL: http://leopardhonan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kolla upp dom du, och har du liknande humor som för så kommer du nog falla totalt för Drawn together, är teckant, driver med Big Brother, dom är inlåsta i ett sånt hus, drivs med Betty Boop, tvspelshjältar, prinsessor osv. Tror nog jag må ta å kika på den serien igen ju

2010-07-27 @ 20:06:20
Postat av: helene

oz är ju sjukt bra!!

men du.. gillar du reality så finns det ju big brother england, bad girls club 1-4 tror ja.. bad girls e såååå roligt!!

hoppas vi ses nåt i veckan!!

2010-07-27 @ 22:11:37
URL: http://ninniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0