Lidl i mitt liv.

Jag har börjat äta glass... Damn it! Men kan fortfarande inte äta för mycket, då blir jag äcklad..

Eisstern Erdbeer Strawberry från Lidl. Megagod! Nu läste jag när jag googlade att den glassen är mycket omtalad, iaf den i vanlijsmak, så nästa gång köper jag vanilj. (snacka om att ha mycket för sig.. googlar glass liksom..)


Käkat samma kost i en vecka säkert... och sover dygnet runt typ. Fuckat upp dygnsrytmen igen och jag och M har inte setts på 11 dagar idag.. Han brukar få upp mig någorlunda i tid på dagarna, men när han inte är här så faller jag lätt tillbaka tydligen..


Har varit trött, lat, deppig och när det var som varmast orkade jag inte göra nån riktig middag och så har det fortsatt så min kost har bestått av detta i en vecka;

Frulle: rågform-macka med cream cheese, kalkonsalami och gurka

Middag: Pasta med tomater, feta och oliver och lite riven ost. Blanda runt! Snabbt och gott. Dessutom är det bara att koka mkt pasta för flera dagar, sen skära och lägga i allt dag för dag och in i micron.. oh så snabbt och gott.

Kväll/nattfika: Eisstern jordgubbsglass.. ibland en rågform till..

Lidl rockar som vanligt.

 Prova kalkonsalamin! JAMMIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0