Jag saknar min sören charmnören! Kollar ...

Jag saknar min sören charmnören! Kollar mysteriskt från min balkong om nån glider förbi med min mintgröna hoj... Suck så nu har jag inte en cykel på resten av sommaren :( och det suger särskilt när vi sitter så mycket på bryggan, hade jag haft min cykel hade jag kunnat cykla en skitmysig väg dit, men nej då. Jävla Anus! Och varför finns inte ordet Anus i min ordlista på mobilen? Nåväl- nu finns det ett tag iaf.. Min mobil har nämligen nåt sjukt jävla minne som lägger till ord, och sen vips så är det borta igen när jag ska skriva.. Aja skitsamma. Får se vad som händer ikväll, nu fortsätta avnjuta mitt rosévin för mig själv på ballen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0