IDE

Imorgon åker Cindy och J till Grekland en vecka, så jag antar att jag kommer sova en vecka till nu i mitt isolerade ide.. :-( När hon kommer hem ska vi åka till Fjäderholmarna nån dag och hitta på lite saker hennes sista semesterdagar. Det ska bli kul!
 
Hoppas innerligt också att jag och Linda kan åka utomlands i september, två år sen vår första resa ihop, skulle vara lovely att göra om det! Längtar bort ifrån tristessen i lägenheten och får inte för mig att göra något heller just nu. Skulle vara roligt att ha fått någonting gjort sista halvåret iaf... :(

Har iaf bokat resa till Jämtland i augusti, så om 2½ vecka blir jag i Bräcke i 5 dagar och kommer följa med syrran in till Ösund en dag också då jag hoppas få träffa nån gammal vän och sen sliska i mig KEBAB!!! =) Att träffa vännerna går såklart först, men kebaben svansar nära förstaplatsen den också.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0