Skitgöra.

Är det nån som vill komma och hjälpa mig med att tvätta, diska, dammsuga, dammtorka, skura golv och en annan massa skitgöra, typ rensa och städa garderoben, badrumsskåpet, torktumlaren, tvättmaskinen och badrumshyllan?

Nä tänkte väl det.



Så jävla skönt när det är gjort -om det skulle bli gjort vill säga- men just nu får jag inte gjort nånting alls.

Inte ätit middag på flera dagar heller, inte likt mig, förutom ikväll för en halvtimme sen, då jag bemödade mig att steka isterband och göra pulvermos till.. Gott som fan med hederlig husmanskost, och i moset ska det vara salt och dillkrydda m.m. JAM-JAM!

Annars nu när Darling varit här mycket så har jag faktiskt fått saker gjorda någorlunda och han har också hjälpt till, men när jag är själv blir mycket liggandes konstigt nog. FAst det är förmodligen för jag vill ha det lite mer städat och undanröjjt & fint när han eller mina vänner är här och då får arslet ur vagnen, eller för att jag blir ett totalt psykfall om jag sitter mer än några dagar i rad med honom här varje kväll i min etta. Give me spaaaaaaace!!!

ÅÅÅÅh vad jag skulle vilja må bra, ha ett jobb och ha råd att byta till en tvåa istället......... :(

Röv-svett oxå så långt borta det ligger just nu. :(


Kommentarer
Postat av: Glitterskatan!

Jag kan hjälpa dig och rensa garderob- Kanske har nå jeans du vill bli av med. Sen kan jag hjälpa dig med badrumsskåpet- tror du har mycket roligt... Hihi! Kram

2010-01-21 @ 07:45:28
Postat av: saris leopardis

ha ha ha.. ja då förstår jag att du vill hjälpa mig rensa, jag har MASSOR av jeans jag inte kan ha längre, men några kommer jag behålla, eller rätt många, för dom är snygga, och jag SKA ta mig i dom igen. :):) men inte alla såklart, men nä du behöver inte hjälpa till du kan få saker ändå, eller så får du å tess bråka om dom, hoon har ju krymt massor nu så hon behöver säkert några "nya" jeans :)

2010-01-21 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0