Hoppas hoppas hoppas!!

Jag har mailat en tjej angående att vara dagsällskap till hennes lilla vita chihuahua Satsu.

Har fått svar och eventuellt så kommer jag ha henne-tror det är en hona- på onsdagar och ev varannan mån/tisd eller vad hon skrev..

Hon har en tjej redan som ska ha henne på prov nu och om det funkar på torsdagar o fredagar, men sen hoppas jag att jag och katterna får ha henne på prov, att det går bra, ja--och sen "har jag vovve" på deltid. Skulle göra så otroligt mycket tror jag, att komma upp i tid och promenera med en fin hund och tjejen som äger den pluggar i Enskede så isf är det bara att möta upp henne utanför t-banan ju!! Vore kanon! Jag tror och hoppas hoppas hoppas det går vägen! Risken blir väl dock att jag blir ääääääääääääännu mer sugen på att skaffa en egen hund.. eller tvärtom.. Det vore ju bra om jag skulle känna att det räcker med några dagar att ha hund för tankarna fortsätter och fortsätter, eller dagdrömmarna fortsätter om att få ha en egen hund, precis som när vi växte upp med vår styvpappas jakthundar och valpar titt som tätt. Det var helt underbart att gå ut och gå i skogen med hundarna.


Kolla in här; helt fantastiskt fiiiin!!!



NU fick jag mail av henne igen.. håll tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0