Me Hjärrrta Sneakers!

Varit och gjort nya akryl-naglar idag hos QueenNails i Stinsen Sollentuna. Kan rekommendera dom riktigt varmt!!
Kostade 450 för vita tippar akryl + att jag la till 4 små turkosa stjärnor, 2 på vardera ringfinger, så det landade på 470+en tia i dricks till tjejen som gjorde dom! :) Generöst va? ;-) Billigt som bara den, på söder kostar det mellan 7-900 cirka hos dom flesta man söker på internet..

Sen fyndade jag TVÅ par nike-dojjor 529 pix....... SJuUukligt billigt, ordinarie pris 1800 för båda. Ett par i grön/grått och ett par i lila/svart- grymt coola bah!!

Hittade bild på dom grön-gråa och en bild på likadana som dom lila-svarta fast mina är mörklila och svart..
Dom grön-gråa är mucho snyggare i verkligheten, ni kan ju tänka mig i min gröna halsduk & mössa+dom dojjorna.. Mjauuu! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0