Att sova och att vakna!?

Jag skulle lägga mig nu. Det gick ju bra. Not.

Börjar kolla horoskops-sidor och hoppas på en ljus framtid.. och nu hittade jag den här bilden.. och ungefär så här känns det när jag är i Bräcke och hälsar på mamma som jag var i julas i 5 låååååånga nätter..

Hon väcker mig inte genom att säga "Gomorron, jag har gjort julgröt till dig", eller Gomorron-dags att vakna nu! Eller "Gomorron Gomorron".. NEJ- Istället skriker hon alltid alltid och åter ALLTID; KLIV UPP NUUUUUUUU- DU KAN JU INTE LIGGA HELA DAGEN!!!

Sällan man "njuter" så mycket som när man vaknar hos mamma....



P.s. Väck inte den björn som sover...............

I år för första gången -förstår inte varför jag inte kommit på det tidigare- körde jag med öronproppar och när jag klev upp och hon började skrika och skräna så sa jag -"jag hör dig inte"-la la la la laaa" så gick jag på toan och sen tillbaka till bäddsoffan och vilade vidare med örpropparna i tills jag kände mig redo att kliva upp i min egen takt.............

Dagens har-du-också-en-enerverande-mamma-tips.



Kommentarer
Postat av: Cindybindy

Skulle bli tokig om min mamma gjorde så. Som tur är har jag alltid fått sova hur länge jag vill, tills jag själv vaknar. Men blir piggare när jag är där ändå o sover mindre!

2010-01-20 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0