några öl på det här så..urk..

Satt vid baren hela kvällen igår och hade ensamtid med Tess- det är inte varje dag så det var jäkligt nice tycker jag! Sjöng med i karaoken och drack lite för många öl, men glad blev jag. =) Tess tyckte mest att jag blev packad på slutet, men tror hon hade trevligt hon också! ;-) Man ska inte sitta och dricka och sen kliva upp efter 3 timmar, då smäller det till, så ja jag blev lite kalas på vägen hem. hehe. Men hey, det var ju det som var meningen med att dricka alkohol, gott med kall bärs och skönt med en liten berusning ibland.

Idag klev jag upp typ 18... och mådde så illa att jag inte kunde käka nåt förräns mkt senare. Längesen jag var så bakis, trodde fan inte jag kunde bli så bakis längre. Men usch.

Men det var det värt, kul att komma ut lite även om det kändes kämpigt i början att ta sig iväg..

Nu ska jag försöka sova, förmodligen somnar jag och sover i 2 timmar sen kommer jag ligga klarvaken. =(

ciao bellos å bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0