Min diet

En kompis undrade vad jag har gjort för att gå ner 8 kilo i vår/sommar.

Ja vad har jag gjort? När det varit så extremt varmt så har jag ibland glömt bort att äta. Inte att rekommendera, då jag sist när jag glömde det, ramlade nerför en rulltrappa i tunnelbanan... (okej, en liter vin och två öl var också inblandade.. Men va fan. Man lär sig av allting).

Min diet är som följer; öl, godis, cola light, vatten, chips, vin, café coolers, mindre portioner mat och en depression.

Några tips på hur du gör för att gå ner i vikt förutom kosten:


Se till att röra på dig så lite som möjligt- det är viktigt för att gå ner i vikt!!
 

*Sitt gärna i en park på en filt- observera att inga aktiviteter samtidigt som fotboll, frisbee eller jonglering är tillåtet- utan bara sitta och snacka och gärna ta en öl eller 4 eller en liter rosé.

*Ligg i soffan och kolla på serier och peta snorkusar hela dagen..

*Sov minst 14 timmar per dygn. 

*Gråt och tyck synd om dig själv då och då. Tänk på hur tragiskt ditt liv verkligen är. Om du inte lider av depression så fixa det på bästa möjliga sätt. Gör slut med killen eller avliva din papegoja.

* Storhandla så du slipper gå ut på flera dagar.



Ja det var väl ungefär det. Som sagt du ska inte röra på dig i onödan.. det kommer ge motsatt effekt. Varning!





Så, nu är det bara att köra på ni som vill gå ner i vikt.. ;-)


Kommentarer
Postat av: helene

avliva papegojan!! haha!!

ja har kört på typ samma diet, glömt å äta, gråtit, käkat fel, deppat.. men ja har gått upp ist..grrr!! ;)

2010-08-04 @ 11:23:44
URL: http://ninniz.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hmmm ja du har tur du som går ner på den dieten :) Jag gick upp 2,5 kilo på Rhodos. Blev mest öl, drinkar varje dag ;) slank i en o annan pizza me. Men rundade av med grekisk sallad som jag åt typ tre dagar :) alltid något! Kram

2010-08-05 @ 11:39:11
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0