Jesus loves you!

Jävla skitballe!!

Känt mig som och troligen varit den mest negativa sjukaste krypplingen som varit på kött-kryss nångång.

Typiskt nog kände jag mig okej i början av dagen men sen mot kvällen hade jag sån migrän att jag spydde och kunde inte dricka något alls, en halv öl och en halv cola intog jag under barkvällen, förutom lite öl och vin i buffén till middagen då, men sen tog allt stopp. Försökte vara social och dansa ett tag men sen gick det bara inte. Satt som en zombie och huvudvärken sprängde och halsen kraschade ihop igen, snackade med lite gött folk som var med på kryssen, men sen blev jag tvungen att lägga mig, först av alla! Hör och häpna, brukar väl snarare vara den som är med bland dom sista på slutet av kvällen. Känns så jävla trist, alla hade as-kul men jag kunde inte för jag hade så jävla ont överallt. Skitbra musik också såklart bara för att inte jag pallade dansa :( Bandet spelade gamla härligheter som låtar från Dirty Dancing bl.a. Trist trist.

Trodde verkligen också att jag skulle bli fotad med Pastor Ruth som var med på båten, men Cindy gjorde slag i saken och fotade sig och Camilla med RUTH när jag gått å lagt mig! Fuskigt va!? Men alltid något- ;-) Jag såg henne sjunga Amazing Grace iaf, nöjd! Ha ha.... Sen hade hon skrivit en lapp till Cindy, med något bloggnamn; båtpastorns blogg eller något liknande och "Jesus loves you" längst ner

-No shit Ruth, vi vet inte redan att du försöker frälsa folk!?.. hehe, var ju därför jag ville träffa dig.. Bli friad från mina synder och mitt syndiga leverne till liv. Typ. Och få ha dig och mig på en idolbild över sängen som minne. Fan också att jag var sjuk Ruth, det kunde blivit vi två mot helvetet och jag kunde blivit en ny frälsare med dig och Jesus.......

Som jag sa till Cindy och som jag säger till er nu;

Ljuset är tänt men det är inte så många hemma- men hon e cool Ruth, cool cool och det är huvudsaken, det förgyllde trots allt min kryss att få se denna exklusiva kändis. ;-)


Kommentarer
Postat av: Cindy

Synd du mådde dåligt men kommer nog fler tillfällen att fota henne. Så ofta som hon åker :)

2010-08-23 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0