Das psykologisch

Das nya psykologisch var helt okej förresten. Tror det kommer bli bra det här!

En kille på 48 som jag gissade på fyllda 38, från Luleå, ska ta sig ann mig i höst och skrynkla lite.. Snygg är han också, trodde aldrig det skulle funka med nån snygg jävel, men det kändes bra så fort han började prata med mig.. Dessvärre verkar han inte veta så mkt om Adhd t.ex.. vilket då kan vara en fördel om han ska lära känna mig, får hoppas han är bättre på bipolär, men han berättade att han jobbat i 25 år så, han borde ju kunna hjälpa mig med vissa tankar och funderingar här i livet. Och han är ju inte psykiatriker han är ju psykolog, vi ska snacka, inget annat. Så det gör nog inget ändå att han vet mindre än vad jag gör om denna diagnos, är nog naturligt att jag själv vet mer då jag forskat åtskilliga timmar och läst och känt igen mig i detta.

Men han verkar inte veta vad "hyperaktiv" är egentligen.. Bra början....eh. Dessutom är jag helt klart mer hypoaktiv än hyperaktiv..

Lite mer om detta i nästa inlägg så ni vet vad jag snackar om, om ni undrar.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Helene

va börjar hans namn på?

2010-08-28 @ 09:27:31
URL: http://ninniz.blogg.se/
Postat av: saris leopardis her self

jag kan säga hela hans namn, det kvittar =) Ola Helménius. har du samma?

2010-08-28 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0