Wall deco!

Igår var jag till Skärholmen å snurrade runt en sväng framåt kvällen. Hittade den här väggdekorationen som jag tror jag ska sätta på frysen/kylskåpet, eller i badrummet, vet inte än, men tanken var att ta bort alla fula kylskåpsmagneter och alla foton på kylskåpet och sätta en dekoration där istället.. 

Kan inte annat än hålla med Simon o Tomas, inredarna, att det är big NO NO för kylskåpsmagneter å kraffs på kylskåpet. Ser så jääävla ostädat ut helt plötsligt.

Ska ta å göra slag i den saken å rensa bort alla foton å sånt som sitter där.. även om jag kommer sakna släkten som "sitter" på kylen. :/

 


Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag kan bara hålla med. Fast när jag var till Portugal köpte jag faktiskt en kylskåpsmagnet. Det står "Veni, vidi, VISA... I came, I saw, I SHOPPED" på den. Så nu har jag en kylskåpsmagnet...

2009-09-01 @ 08:59:03
Postat av: Saris Leopardis

det kan ju vara okej med nån cool magnet som sitter där, men det är väl mest all skit som man sätter under, räkningar, foton, lappar... KRAFFS :)

2009-09-01 @ 09:05:15
Postat av: Syrran

Snyggt, blir spännande att se när vi kommer!

2009-09-01 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0