nattshopping

Shoppade just en handcreme från Burt´s Bees på Tradera, som jag aldrig provat. Hatar egentligen fejkad BANAN-lukt så jag hoppas den luktar fräscht. Har provat en annan handcreme från dom med mandelmjölk och bivax och den var den klart bästa jag nånsin provat, så det ska bli kul att se om den här är lika bra!?

 
(SJUKLIGT bästa handkrämen nånsin!!! Den till höger..)

Funderar på att höra med norling eller thunell om dom kan köpa in ett lager i London/U.S.A och skicka hit.. blir nog billigare så tror jag.. Går inte att handla in från engelska sidor tyvärr och på sidor som eleven.se tar dom väldigt för mycket i pris för dom.. MEN jag lägger gärna pengar på min hud och kropp, när jag vet att det är en bra och dryg produkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0