Lite att göra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: En liten shoppingrunda för mig själv i Skärholmen!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag var helt otroligt nog uppe, vaken och käkade frulle

Vad gjorde du för 15 min sedan: Bloggade

Det sista du sa högt: Men heeej! Gokillen! Gotjejen! Är du busig?

Det senaste någon sa till dig: mjau

Vad har du druckit idag: thé, vatten, energidryck, smoothie, kaffe m mjölk, 2 glas rött vin

Vad var det senaste du åt: cheez chrunchers

Vad var det senaste du köpte: mjölk och ägg

Vad är det för färg på din ytterdörr: bokfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: svalt

Godaste glassmaken: hm.. gammaldags gräddglass med krokant.. äter glass så extremt sällan, faktiskt inte köpt EN glass på hela sommaren.. hehe

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jorå

Sover du tungt: ibland, ibland inte..

Drömmer du mardrömmar: flera gånger i veckan

Trivs du med ditt jobb: har inget jobb just nu.. :(

Favoritklädsel: JEANS

Favoritlåt just nu: ingen särskild

Vad ser du om du tittar till höger: mitt kök

Vad gör dig glad just nu: just nu.. och alltid- mina katter-mina barn!

Vad ska du göra härnäst: borsta tänderna, bädda ner mig och försöka sova..

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: småglad men också småirriterad

Favoritgodis: sura vingummi-godisar eller nån god choklad

Kläder just nu: mina sköna slitna velourbrallor, skjorta, trosor å bh..

Sommarplaner: sommaren e kort, det mesta har tyvärr sovits bort.. :(

Hur många kuddar sover du med: en vanlig lite halvt ovanpå en nack-kudde (hur nu det ska vara bra för mig..)

Spelar du något instrument: var riktigt haj på piano en gång i tiden..

Morgon eller nattmänniska: vaknar inte förrän om natten, precis som vampyrerna.. 

Vad är viktigast för dig: att försöka förbättra min livskvalitét

Är du kittlig: ibland

Snarkar du: nope

Stjärntecken: 69:an

Äckligaste insekten: spindlar och fästingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0