Jävla BAJARE!

KAN NI HÅLLA KÄFTEN!!!?

Skapligt irriterad nu! Både på Bajen (och på människor som har folk som skriker i bakgrunden när man försöker prata i telefon med dom så man inte hör nånting. ÅÅÅÅHHH! Irritersamt!!)

Oftast tycker jag det är mysigt med en klack som står och sjunger och hejjar här på söderstadion, härlig stämning..... OFTAST..... Men när jag är snorig, trött och har ont i huvudet och försöker vila och inte kan sova för dom står och skriker "HAMMARBY-HAMMARBY-HAMMARBY HAMMARBY HAMMARBYYY" konstant i en timme och jag har både balkongdörren och alla fönster, med treglas, stängda och jag hör dom ljudligt ändå, då kan man fan inte annat än bli jävligt mycket tröttare och IRRITERAD som få!!!

HÅLL KÄFTEN FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Ullis Bajenbaben

Haha låt dem skrika. Det är sorg de skriker ut. SuperETTAN nästa :(

2009-09-24 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0