Finnjävel

Mår mycket bättre idag. Jäkligt tur nog!! Echinacean och magnecylen har nog sin verkan.. blir nog lite till innan jag går för precis i skrivandets stund känner jag att jag är nog inte helt hundra ändå, men jag orkar mig iväg iaf! Bra så slipper man missa både J och C:s fest!

Nu har jag tonat håret, klippt luggen, noppat ögonbrynen och tar ett glas rosé- because I´m worth it!!

Men varför ska jag alltid få en blaffig jävla finne size B.I.G på hakan preciiis när jag ska på fest? Det slår ju aldrig fel med en finne på hakan menar jag.. mm HOT. Förresten har jag alltid en finne på hakan- vad fan e det för fel på mig?


 (Den här finnen verkar ha fått två stora finnar i nedre regionen....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0