Vackra ögon!

Nicklas går inte vidare. FINALLY! Jag var desperat och tvungen att rösta ikväll- allt för att Nicklas inte skulle gå vidare- ja då kände jag att jag hade gjort mitt iaf- och åh vad glad jag blev när han åkte ut och Eddie fick vara kvar. Nog för att Nicklas faktiskt hade den bästa kvällen av dom sämsta ikväll men ändå.. Kom igen när du kan sjunga.

Haft myskväll hos Tess och Lukas och vräkt i mig godis, chips och dip, nu e jag lagom svullen å härlig..

Gjort ett försök att få sova sked, men det verkar inte som karlsloken dyker upp.. eller så knackar han väl på dörren snart.. Whatever. Orka... Zzzzz.

Hej hopp!

 Otroligt vackra nögon har lillkillen iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0