Nyshoppad och glad!

Åkte till Högdalen å kikade runt lite och hittade en del smått och gott på Jysk. Två plastorkidéer, nytt duschdraperi, lite galgar å en billig filt till kattkorgen. Sen blev det lite matshopping på matdax såklart. Jag blev så glad att jag äntligen hittade lite fint, och jag har mått mycket bättre sista dagarna, märklig och härlig känsla!

Vet faktiskt inte vad det beror på, om det beror på omega 3n, multivitaminerna, eller att jag börjat röra på mig lite varje dag. Var och varannan dag kör jag övningar hemma, både med hantlar och utan, frisk luft och träning kan ju göra en del sägs det. Den nya medicinen ska väl mest vara stabiliserande så tror inte det är den, men vet faktiskt inte. Ska fortsätta på den här vägen iaf och hoppas jag kommer må bättre och bättre, och jag ska keep:a up the work med mig själv och försöka komma ut minst en gång per dag, och träna på här hemma. Både med kroppen och självkänslan. Igår fick jag oväntat besök när jag minst anade och en blomma bakom ryggen som vanligt. Spelar ingen roll om blomman är plockad i busken här borta, sånt gör en glad!

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0