I just löööv make overs!!

Plastikkirurgerna.

Svensk dokumentärserie från 2009. Det här ska jag lätt se kl 20.00!  

I just löööv make overs!!

Även om jag samtidigt kan tycka att det börjar bli lite väl uttjatat nu med skönhetsoperationer. Måste man ha blekta tänder, botox i pannan, extensions, restylane i läpparna, vara anorexi-smal och ha höga kindben för att räknas som attraktiv längre? Lite skärpning vore fan nyttigt!! Vi duger som vi är utan att vi måste följa sjuka mediaideal, och dom som inte förstår det är nog för unga för att förstå såna saker. 

Jag tror de flesta som opererar sig fortsätter och fortsätter ofta och till slut ser dom ut som några jävla Barbie-dockor.. och det blir ett beroende likt ett annat.. De människorna tycker jag synd om, men jag tycker å andra sidan synd om alla som hamnar i missbruk, det är nog inte lätt! Men det kan vi diskutera en annan gång..

Apropå plastik, då är det bättre att träna sig till en vackrare kropp, och försöka må bättre på insidan, äta hälsosamt och försöka den vägen.. meeeeen- OM det inte funkar och man absolut vill göra något för att bättre på självkänslan och hjälpa till kosmestiskt, så visst, jag tycker det är okej, bara det inte går till överdrift- för inget är snyggt när det går till överdrift. Right? Jag tror ni förstår hur jag menar i min agitation även om jag kan verka lite dubbelmoral..  ;-)


Jag ser fram emot programmet.. Ska bli intressant!!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Så var det biten med att träna sig i form. Då mitt älskade fanskap till pojkvän har en kropp att dö för tänkte jag igår att nu ska banne mig jag också börja träna. Så jag hamnade på gymmet, första gången på ett år typ, motionerade en timme, och kom hem och åt tolv mumsmums. Jahapp. Nya smala, eh friska tag, en annan dag s

2009-10-06 @ 15:23:31
Postat av: Saris leopardis

ha ha.. ja jävlar. men det är inte så dumt med mums mums, och det är ju mest luft så jag förstår att du kan klämma i dig 12 st. :) träna kan du ju göra en annan dag, du har ju vovvarna att träna med!

2009-10-06 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0