Frenetisk onani!?

Vi sitter och snackar lite som vanligt, ny sjukskrivning, ny medicin, bla bla bla, sedvanligt läkarbesök hos min psykiatriker;

Herr Läkare
-Så vad gör du om dagarna nu då?

Jag
-Nä jag sitter väl mest vid datorn och kollar lite på tv samtidigt, pratar lite med folk på nätet och i telefon.

Herr Läkare
-Vissa kan få problem när det gäller sex osv. att dom chattar och ägnar sig åt att onanera, nästan som frenetiskt, hela dagarna. Men du har inte det problemet? (vid det här laget hade jag redan börjat skratta..)

Jag
-Ha ha- Nej det problemet har jag inte, det är nog snarare tvärtom....

Herr Läkare
-Jaha okej, ehrm, jo men det är faktiskt så att många kan få stora problem med det här men dom vågar inte berätta det..


"Onanerar som frenetisk hela dagarna".
ha ha ha -om jag ändå hade så kul om dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0