Dagens mest tänkvärda:

En resa på 100 mil startar alltid med ett steg..

Skickade en sladd till mamma som jag hittat som tillhör en trådlös telefon hon fick av mig som jag inte använder längre, som hon inte kunnat använda för jag glömde sladden sist.. Skickade också med citatet på en liten lapp jag klippt lite fint..

Väldigt tänkvärt tycker jag själv och passar mig som handen i handsken just nu!

Tror jag ska skicka något till syrran också och pappa kanske. Det är roligt att pyssla och skicka brev. Saknar själv att få brev, nuförtiden är allt så moderniserat. Ett brev gör så mycket mer än att få ett mail. Också tänkvärt.. En liten tanke kan göra så mycket..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0