Tunisien/Monastir

Jag och Jeanette har börjat kolla sista-minuten, kanske om vi hittar nåt kap så unnar vi oss det runt den 10 december en vecka.. Tunisien ligger bra till för tillfället ekonomisk, sen är det rätt billigt att leva där fortfarande. Hur det sen ska gå med alla muslimer om vi åker dit, det är en annan fråga.. hö hö..

Skulle sitta fiiiint att komma hem till jul å va fräknig å somrig mitt i vintra i af!

:)

 Monastir.

Om någon som läser varit där så får ni gärna lägga in en kommentar och tipsa om saker..

Kommentarer
Postat av: stina

jag har varit där o säger nja. .Tunisien och Egypten är lite samma sak, alla drar i dig, vill sälja på dig all skit, man får inte vara ifred och nattklubbarna är inte mysiga för icke muslimska kvinnor. Men stränderna är helt ok om man stannar där och på hotellkomplexet.

2009-11-28 @ 13:05:31
Postat av: Saris Leopardis

Jo satt och läste i natt om att Utanför Hotellen vill dom gärna att kvinnor ska skyla axlar och ha minst knälånga kjolar och så.. men oftast är nattklubbar och pubar på själva hotellen, verkar inte existera utanför själva hotellområdena vad jag läser det som!? Men det där med att dom drar i en, ja visst, men det har jag varit med om förut, och jag lovar dig att jag kan säga NEJ, och då menar jag NEJ, om jag inte vill ha något, utan att skämmas för det, bryr mig gör jag inte heller.... skiter fullkomligt i om dom tycker att jag är dum som inte handlar av dom. ;-) Mest ute efter sol och bad och det verkar vara fina stränder och så.. och att man kan leva billigt. :)Vart i Tunisien var du?

2009-11-28 @ 13:47:41
Postat av: Syrran

Har funderat på Tunisien länge! Ser fint ut där tycker jag. Har kollegor som varit där och var helnöjda! Hur är vädret där nu?

2009-11-28 @ 19:45:29
Postat av: Saris Leopardis

Ligger runt 23 grader eller nåt sånt.. vi ska fundera lite på det, men kan hända att vi åker och då blir det nudlar resten av månaden till jul.. he he..

2009-11-28 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0