Känner mig som en hårig pung förmodligen känner sig i en svettig bralla..

Vet inte, mår bara skit idag. Har inte hänt något särskilt, förutom en ganska orolig natt och sjukt svårt att somna igår.

Tog för första gången i mitt liv 3 sömntabletter, då 2 inte gav nån verkan, och fick tydligen för mig att det var en bra idé att ligga och äta godis i sängen och vaknade med godisskålen framför ögonen- också första gången nåt sånt hänt i mitt liv. Men man ska vara med om allt. Som om jag skulle sova bättre om jag ligger å käkar socker? ja jävlar..!?

Läste sen på biverkningarna för sömnmedicinen jag käkat ett tag att vid fler än 2 tabletter eller nåt så har vissa gått upp mitt i natten och ätit utan att komma ihåg det dagen efter.. Kanske förklarar godisskålen i sängen. Zolpidem rockar fett...eller inte...

Herregud. Tur jag ska hämta ut dom nya hardcore istället så jag sover istället för att t.o.m äta i sömnen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0