Fucking adhd-skit.

Var så glad för 2 veckor sen när jag fick tid för jobbintervju. Idag har jag mest haft ångest. Kommer jag orka jobba om jag får det? Kommer jag klara en intervju? Kommer jag komma upp och iväg till Täby till kl 13. Kan låta bisarrt för andra, men för mig är det tidigt just nu, att vara "klar och vaken" och redo för intervju den tiden på dagen. Och jag känner mig nervös och inte alls så säker på mig själv som jag kan göra ibland. Det får bli en lugnande innan så jag är sansad.

Hoppas verkligen jag tar mig iväg imorgon. Ska lägga mig i tid och ta en sömntablett, kanske vid 22-23 iaf, eftersom jag sover ca 12 timmar "normalt" så kanske det funkar att sova att kliva upp vid 10. Då har jag 2 timmar att vakna på och ge mig iväg strax efter 12..

Aja. Det visar sig imorgon. Hoppas på att jag känner mig någorlunda imorgon- men tänker inte känna mig som en dålig människa om jag skulle misslyckas! Det vägrar jag. Jag är sjukskriven trots allt.. och har ändå valt att söka jobb, många sätter verkligen press på mig, eller ja, föräldrar mest, föräldrar som inte förstår, men visst, jag vet att innerst inne så handlar det ju om att dom vill att jag ska må bra, ha ett bra jobb och trivas bättre med livet än vad jag gör nu, och ja, ett jobb, i lagom takt, skulle kanske funka......

Intresseklubben antecknar va!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du klarar det! ge dig fan på det bara så kommer det kännas så bra efteråt!

2009-11-09 @ 21:19:49
Postat av: Syrran

Du fixar det....! Spark i baken! KRAM

2009-11-10 @ 11:31:53
Postat av: Glitterskatan

Oavsett om du orkade gå på interjuven eller inte är jag stolt över dig. Du är en stark person som är öppen med hur du mår och kämpar på som en oxe. Många kramizar!

2009-11-10 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0