Det kom en tår..

Linda har nu åkt hem och det kom en tår i ögat när vi sa hej då. :( Följde henne till t-bananen för en timme sen och nu sitter hon förhoppningsvis tryggt på tåget hem. Känns skitjobbigt och deppigt faktiskt, men ändå blir det skönt nu att köra tysta leken ett tag, för fan vad vi har surrat och tokat oss i 5 dagar nu, och med en sjukskrivning som min så tar det ju på mig mentalt. Men var det sååå himla värt!!!! =D (trodde iofs inget annat heller) Men nu behöver jag återhämta hela mig, och säkerligen Linda också när hon väl kommit hem. he he..

*phu* 

Har träningsvärk i hela magen av att vi skrattat och tokat oss så mycket, för ingen kan nog dryga sig som oss.. Vi är som två fjortisar när vi väl träffas och då kan ni ju förstå vilken nivå vi hamnar på.. ;-) Men sjukt kula 5 dagar har vi haft och nu är jag trött som få som sagt. Dessutom satt vi uppe i natt och kollade på film och vi somnade väl vid 3 och upp vid 6.. Sååå.. Skriver mer sen, nu måste jag sova innan jag får ett mentalt sammanbrott. ;-)

Tiden går alltför fort när man har roligt.. Men tysta leken börjar.. NU....! ;-)

Puss å kram på dig Linda och tack för dom här dagarna! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0