Ragg på kebaben- en ovanlig dag i Sthlm.

Idag på skolan sminkade vi män, eller killar, eller ja, ni vet såna med kuk.

Jag sminkade min bästa killkompis Ola, som så snällt ställde upp. Sen gick vi och käkade på nåt kebab-hak på Odenplan, där jag för övrigt fick jordens kemi med en kille bredvid som flirtade med mig väldigt synligt... Jag var inte sen att hänga på den blicken, för vi verkligen sögs fast i varandra liksom... Mycket trevligt.. med nån som vågar flirta utan en liter vodka i kroppen by the way... !!!

Gillade honom med, verkligen, och kände att det här kan jag inte missa! Kan inte gå härifrån utan att ge honom min mail och sen får han avgöra..  Jag har ju verkligen ingenting att förlora, sååå jag bestämde att O skulle få lämna över en servett , där jag lite humoristiskt textade ner 
 "Hej foxy! Ses nån gång?" /Sara    -och min mailadress.
 
Ola frågade om det var han med keps, och jag svarade, ja- precis- han är det! Så vi bestämde att han skulle räcka över servetten efter att jag gått ut före, så det skulle bli lite mindre genant raggning..

O gick fram, till FEL kille, i keps, och jag gick utanför och fick skrika- OLaaaaaaaaaaaa- FEL kille!!! Varpå O sprang ut och jag förklarade vem han egentligen skulle ge min servett till....- ha ha- nååååååågot generande, men vi skrattade gott sen och eyy jag har ingenting att förlora!! O gav iaf sen RÄTT kille min lilla "lapp" sen tog O å jag en promenad från Odenplan till slussen i det fantastiska vårväder som varit idag.

Helt underbart skönt väder idag, soligt och lagomt varmt å skönt- perfekt dag för att flirta lite.;-)

Ikväll fick jag mail, av killen som jag flirtade tillbaka med... jag måste bara publicera det, jag hoppas han inte tar illa upp;

To: [email protected]
Subject: Heyo, Sara. Jag såg dig, jag fastnade.
Date: Tue, 31 Mar 2009 19:27:52 +0200

Heya, Sara.


** heter jag, och det landade ett meddelande bredvid mig när jag satt och käkade lunch på Sveavägen tidigare idag. "Hej foxy! Ses nån gång?". Väldigt smickrande, väldigt lockande, och det hade jag gärna gjort om det gått, Sara... men det kan jag inte.


Ta det här som den komplimang det är menat som. Jag lät blicken vila på dig, och jag ville titta på dig. Du är snygg, sensuell, och mina tankar vandrade iväg när jag såg dig. Allting med dig drog mina ögon till dig, och ditt meddelande är mer än lockande. Men - jag kan tyvärr inte ses. I got a girlfriend, I'm accounted for.


Blev knepigt för mig om jag skulle skicka dig ett mail eller inte, det låter mest illa att skicka "tack men sorry, nej". Än värre att jag ger dig komplimanger, med tanke på varför jag säger nej. Jag kände bara att jag måste maila dig. Du gav mig en fråga, straight up. Kaxigt och aningen utlämnande av dig att ge mig det, och jag tyckte om att få det av dig. Fåfänga av mig? Helt klart, absolut, jag erkänner. Men hey - jag fastnade redan när jag såg dig, innan jag läste din fråga. 


Du är het, du är sexig, jag fastnade med blicken på dig, skulle göra det igen. Om det hade gått hade jag skickat mitt mobilnummer här och nu, och frågat efter ditt. Men jag får hit my breaks här och nu.


Shine on, girl. 


/***
*************************

Mitt svar;

Subject: RE: Heyo, Sara. Jag såg dig, jag fastnade.
Date: Tue, 31 Mar 2009 20:33:47 +0200

Hej där!
 
hihi man tackar, och jag gillade din blick på mig, gillade ditt utseende, dina ögon och blev nyfiken.
 Inte ofta man känner en kemi bara sådär på ett kebab-hak.... så jag tänkte, what the fuck, jag ber miin killkompis
ge dig ett meddelande, och pinsamt nog så gav han min servett till fel kille först.. haha jag höll på dö av pinsamhet..
 
men till slut fick rätt kille det... och jag är glad att jag gjorde det trots att det visar sig att du är upptagen. Skiiiiiiiitsynd att du har tjej, men jag gillar verkligen killar som står för sin relation, hade blivit mer förvånad om du bett om mitt nummer trots att du har tjej.. Gillar inte otrohet. Så good boy!
 
I stockholm är det inte lätt att hitta någon, eller snarare inte lätt att "ragga" utom på krogen eller nätet.. och iaf på krogen är det svårt att hitta nån.......
OCH Alla svenskar är så jävla fega, så jag tänkte jag gör ett försök- jag har inget att förlora.
 
OM det skulle skita sig, OM du blir singel, tveka inte att höra av dig igen!
 
kram Sara
***********************

Hans svar;

Haha, fyfan vad jag är risig på det här med mina dubbelklistringar och dubbelmailningar. :P Jag skyller på dig, du gjorde mig nervis!

Skämt åsido, jao well - nej, jag är inte typen som kommer ragga på dig trots att jag har tjej. Inte rätt, så enkelt är det. Menar allt jag sagt däremot, bara för att understryka: honey, you're hot. Blir jag singel, yes indeed - är jag fortfarande intressant för dig kommer du höra av mig. Märkte att din lapp lämnades fel först ja... jag tyckte mest det var lite roligt när jag greppade det. :P

Så anyway, Sara. Ta hand om dig, head high. Du är sexig beyond hundra procent, jag fastnade direkt när jag såg dig. Hade jag inte varit upptagen hade jag mer än gärna bjudit ut dig, och förhoppningsvis fått make you moan, make you groan. 

Kram tillbaka,

**


Kommentarer
Postat av: jessica

men guuud vad häftigt haha vad modig du är =) och guud vad lovely att han svarade iaf!

2009-04-03 @ 06:49:48
URL: http://jessicaspysselhorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0