Mini-snus-mumriken

är här... jag erkänner, usch jag är en dålig människa, eller nej- varför tänker jag så!?

Jag är bra- skitbra! Okej, jag har inte slutat snusa, men jag har börjat snusa mini general white ist för stora kronan white.. så det gör en viss skillnad hoppas jag..

Om inte annat har det märkts lite i humöret som har svajjat en del... och känslomässigt, men annars går det fint. Dock dyrare att snusa mini än stor.. konstigt nog.. har iofs inte kollat nån lågprisbutik annat än hemköp, får väl göra det, men planen är ju att lägga ner helt... iaf i sommar.. Då ska jag vara vacker, snusfri och ha vitare tänder! (har köpt "White stripes" på nätet som jag använder nu. Tror att dom kommer hjälpa faktiskt, fått bra kritik. Hoppas det!)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ja inget smink i världen hjälper ju om man har gula tänder. Gör som jag festsnusa =) Näst efter ögonlasern är bleka tänder det bästa jag gjort utseendemässigt

2009-03-12 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0