Leoparden är i shoppingtagen!

Lagt bud på denna mobil också.. Min har jag ju tappat i marken så många gånger och nu sist i Globen där den hamnade på stengolvet med displayen ner... vilket resulterade i en feting-spricka.. Not good.. och not nice.

Det här är en Walkman-mobil, 3,2 mp-kamera, och självklart massa andra finesser jag gillar, t.e.x stegräknare och Track ID- och jag gillar verkligen färgen! Den är finare i verkligheten. Blivit helt galen i blått på slutet.. Sådär blålila och fin. Kobolt-blå kanske det heter för att vara precis, kobolt-blå och petrol är så himla fina färgeer! Blir glad av dom!

 
Dock vill jag helst ha en C905 med 8.1 mp, men samtidigt så är jag inte redo att ta ett abonnemang på 24 månader, eller köpa den kontant för närmare 4500 då jag är så jävla klumpig och tappar dom i backen i tid och otid.. då känns det som jag kan klara mig med 3.2 megapixel, lite billigare tele och istället köpa mig en bra digitalkamera.. Visst då får jag slänga runt på 2 st saker i väskan, men det kan jag nog överleva om jag verkligen vill fota nån dag/kväll/resa.. En digitalkamera väger ju inte så mkt och tar inte så stor plats..

Hm. Men tänk om jag tappar kameran i backen också? Ja, jag får väl börja vara lite mer försiktig kanske eller nåt. vette fan hur jag ska lösa dom här lyxproblemen..


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åse har en sån där blå telefon o den är verkligen jättefin. Blir såå fina bilder med den...

Vill ha!!

2009-03-13 @ 17:07:38
Postat av: Leopardhonan her self

jo jag har ju redan 3.2 på min kamera nu, mobilen.. men har ju krashat displayen så vill ha en ny mobbe.. skulle vara ändå mer nice med 5.0 eller 8.0... när man ändå ska köpa ny.. ja jag får se vad det blir.. :)

2009-03-13 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0