Ihjälshoppad och glad!

Nu är Linda här i min dusch och vi har svettats och shoppat ihjäl oss på stan idag. Hittade faktiskt 3 blusar/skjortor och en randig top, ett par jeans, en bh, ett par svarta "boots" med klack, en turkosgrön kajal och mascara

Very nöjd!! Allt detta för ca 1500 :) fint som snusen jag försöker sluta med..

Nu stressar vi runt för att göra oss klar inför kryssen ikväll.

Hm, nä jag visste inte att dom filmar, men whatever, dom får väl filma oss om dom är sugen på det. ;-)
 
Vi kommer ju vara hetast ikväll så.. ;-)

tjing tjing, see ya tomorrow, maybe, (förmodligen inte....... bakisvarning)





Kommentarer
Postat av: Sandra A

Hej hopp



Ha en trevlig kväll på båten. Hoppas ni fastnar på film:)



Kram S!

2009-03-25 @ 17:22:59
Postat av: Sandy

Fan vad kul ni kommer att ha...kan ni inte leta upp kamerateamet och dryga er lite? Precis som förr...hahaha!

Ta en drink åt mig med! Pöss å kräm!

2009-03-25 @ 18:05:56
Postat av: triana

hoppas ni får en riktigt bra båttur!:)

*btw. nyfiken på hur håret blev!!

2009-03-25 @ 20:37:45
Postat av: Petra

Hoppas ni får skitkul!!! Kram

2009-03-25 @ 21:41:59
Postat av: Sandy

Nååå, hur har ni haft det?

2009-03-27 @ 07:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0