I´ve got soul!

För jag har en ny moobiiiil. Mobiltelefoner - Operatörsfria Samsung SGH-U800 SOUL b Ametyst VioletÅ det har inte duuuu..

Ja snart iaf, en lila, fan vad sött då.. nästan så jag inte känner igen mig själv. Köpte den för 1335 med frakt, helt ny och olåst mobbe. Nice nice. Me lika ny teknikpryl!! =) ska betala in imorgon och hoppas hon även skickar imorgon så har jag den på tisdag eller onsdag.

Tittade på klackskor gjorde jag idag också, genom fönstret till Wedins, eller om dom heter Eurosko numera, whatever, såg iaf ett par "boots" med klack som såg sköna och snygga ut, så dom ska jag prova imorgon.

Här behövs en upp-piffning inför våren!.. sneakers kan jag ha när jag ska gå på ica, måste "börja bli kvinna igen", ta fram kvinnan inom mig som håller på gror bort nu..

mhm.. så har det precis snöat igen.. men våren kommer snart.. yes!

Nä, nu sova, imorgon skola. Adios!

Kommentarer
Postat av: Fia M

Den ser trevlig ut! Men du... jag har visst en ny!! :P Den är jääääääääääääääääääääääääättefin!!! :D

kram

2009-03-23 @ 22:10:00
Postat av: Sandra

Va fint med ny mobil. Snygg var den också! Annars då? Nåt cellprov på g:)

2009-03-23 @ 22:33:04
URL: http://minadagarsommamma.blogspot.com/
Postat av: Leopardhonan her self

Aha vad har du för nån då Fia? :) lika fin som miiiin? ;)



Nee Sandra, inget "cellprov" än.. haha.. :P får hoppas det blir nåt snart...... :p

2009-03-23 @ 23:12:54
Postat av: Fia M

Jag har skaffat mig en samsung touchwiz, gillar den riktigt mycket! :) Den är apsnygg faktiskt!!! :P

2009-03-24 @ 06:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0