En pinuppa

ska jag tatuera- bl.a. Har bestämt mig! Får kanske bli en kombination av en pinuppa, svala, banderoll, ros, av något slag, blir kanske flera olika, får se hur jag ska lägga upp det. Funderar på att köpa den där boken jag hittade på Urban Outfitters, bara pinuppor i hela boken. Skitläcker! Tror hon skall ha leopard-dress iaf.. ;-)

Meeeeeeeen som Tony Irving säger, jag vet inte riktigt hur hon ska se ut än, men hon skall stå för mig själv, min stolthet och styrka- att jag är vacker som jag är i mina former!! yes!


1000 Pin-Up Girls

GRYM bok för den som gillar pinuppor!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Men du, själv klart ska du göra en pinup-variant av dig själv!! :) Ascoolt att ha en megasnygg sig själv på kroppen

2009-04-01 @ 08:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0