Oh happy (busy) day!

Idag har jag så mycket att göra.. Men än så länge har jag bara hunnit med frukost.. och sprungit iväg på kiosken i mina nya mjukisshorts jag köpte igår, och köpt en dosa snurre.. Snurre är det nya namnet på snus i min värld- låter sött och bra, och inte farligt alls för hälsan..
 
Var i skärholmen igår i 4 timmar och shoppade lite med Jeanette som jag ska åka utomlands med. Köpte svarta halvkorta mjukisshorts, ett coolt vitt linne i batik med ett peacemärke på och en mönstrad fin top i svart/vitt/turkost/cerise som du kan knyta runt nacken o va bh-lös i. Sköönt! Allt för 300 pix. Köpte även ett linne och en t-tröja till M som han ska ha för bara 200. Får hoppas han gillar dom, för han får betala för dom själv! =) Men han sa att han såklart kommer gilla dom när det är jag som valt ut..hehe. Smör-sötis!

Nä, måste sova en timme till eller två innan jag tar tag i dagens bestyr. Laddar upp med en multivitamin på brus.. Bara sovit 6 timmar.

Allt detta har jag att se fram emot idag.... ;-)

*gå på apoteket o hämta medicin
*gå på H&M o köpa små rese-plast-förpackningar
*köpa diverse andra små behövligheter inför resan
*leta skor/tofflor
*köpa kattmat
*ringa a-kassan o rapportera sökta jobb
*ringa och boka om läkartid
*slå in och skicka paket
*dammsuga
*tvätta lite till
*diska
*klippa mitt hår
*börja packa

ZZzzz blir trött bara av att se allt jag ska göra idag, men det går nog bra när jag vet vad jag har att se fram emot en vecka nu! =)



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det där grejar du lungt...som du själv sa, när man vet att man har nåt undrbart att se fram emot, då går allt...By the way, tvättstugan hade blivit uppbokad på tiden som var ledig idag...synd..

Hörs sen..kram

2009-06-03 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0