På väg..

.. mot mindre midja, rumpa och bröst..!! Less på att vara så här klumpig och mullig!

Sa jag att jag varit ute igår och idag på promenad? Ska försöka gå ut och gå varje dag olika rundor så det inte blir trist.

Kvällspromenader är skönt, rensar tankarna och jag ska förhoppningsvis loosa lite i vikt också är det tänkt. Igår tog jag en runda på 45 minuter mot Kärrtorp o Hammarbyhöjden och runt, och idag runt Enskede, bort till Svedmyra där jag köpte lite Naturdiet Päron drinkmix som jag skall äta nu ist för annat. Inte helt men delvis tänkte jag. En timme var jag ute på vift idag.


Måltidsersättningen var helt okej att dricka, smakar lite som dom där glassarna man hade hemma jämt när man var liten i päron, choklad, vanlij eller jordgubbssmak.. Alltså godkänd- men jag störs av lukten när jag dricker den, luktar syntetiskt..

Nu fick jag ont i huvet. :( tror jag har en lätt förkylning på g så jag får nog gå och handla in lite echinacea-brus igen.. men men..

Det som inte dödar en härdar en- sägs det.. och med all skit jag varit med om så är jag rejält jävla härdad redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0