kär lek

Det är ganska sjukt egentligen hur en relation bara kan bli bättre och bättre när den inte är ett direkt uttalat förhållande..

Egentligen kanske det inte är så konstigt, för vem gillar massa krav!? Allt blir så himla mycket lättare när man tar dagen som den kommer, även för mig. Vi lovar inget, och det är skönt, tro det eller ej. Just nu känner jag mig rätt säker på mig själv, eller oss, och det är skönt. Känns inte som han är ute och jagar nån annan, och det gör inte jag heller. Jag menar att det känns bara bättre och bättre mellan mig och M, trots att vi inte officiellt är tillsammans. Vi träffas, allt oftare, myser på, käkar mat, kollar film, umgås, snackar skit, och jag gillar det. Igår var vi i Rålis tillsammans på varsin filt och smaskade på massa gott, solade, spelade "10 000" ett tärningsspel som han lärde mig, och jag vann såklart.. haha! =) Låg där från 16 till 20 ungefär. Helt underbart! Sen gick vi upp till honom och sen åkte vi hem hit, gosade och satt på balkongen resten av kvällen/natten, lyssnade på musik och snackade skit. Precis som det ska vara! :)

Haft massor av mysiga dagar på slutet, och det är nästan så jag kallar honom Darling igen. ;) Kommer sakna honom när jag åker bort! Men jag tar det som det kommer och jag vågar inte hoppas på något igen, då blir jag bara nojjig och ivrig, och förstör allt...

kär lek?

Jag vet inte, men det känns bra just nu. Fint, som det ska va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0