Jag tycker synd om mig själv nu.

Jag erkänner.

Det är finfint väder. Kompisar vet att jag fyller år, men ingen- i_n_g_e_n- inte en jävel kan erbjuda sig att hitta på något med mig inte. Nej nej.. vet inte om det är för jobbigt eller om alla bara tänker på sig själva som vanligt.. 

Jo igår erbjöd sig T å E att jag skulle hänga med dom ut på klubb- men jag ville inte festa, jag hade önskningar om att mysa i nån park med gotta å vin, men det ville inte sällskapet.

Så idag tjurar jag.
Fuck the rest. Ingen protest.

Jag är som en jävla barnunge. (hur ofta kommer jag själv ihåg när kompisar fyller år?) Men jag är allmänt deppig nu, så det beror väl på det kan jag tro. Fått många grattis-sms idag iaf!


Så skit i det jag skriver nu typ. TJing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0