Önska mig lycka till!

Eller är det då man får otur? Isf får ni inte önska mig lycka... ;-)

Nu ska jag sova, för jag skall upp vid 10 imorgon och har intervju kl 13 i Tyresö C.

Hoppas något så innerligt att det är ett jobb jag skulle trivas på, ett jobb där jag smälter in, och ett jobb jag får!!... då skulle jag kunna leta en större lägenhet igen, och det skulle göra många saker i livet lättare. Min allergi först och främst, och en större yta för katterna att bo och springa runt på. Sen skulle jag kunna låta människor sova här igen utan att få nervsammanbrott för att det är så trångt och tight..

okej. I wish. bye bye. nightie nightie. sweet dreams. nu blev jag bajsnödig..



Kommentarer
Postat av: Smulan

Jo man får önska lycka till. Det är mottagaren som inte får säga tack...



Lycka till!

2009-07-09 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0