Det luktar stekt..

..fläsk..

Jag och Petrapetra var ute i parken i 5 timmar idag i solens hetta...

Fikade å skrattade och fes.

(Ja, P tog ju med lagrad brie-ost bl.a och tänkte slänga sista biten, då blev ju jag tvungen att rycka in och käka upp den stackars stackars osten.. Ost  kan man inte slänga! :)  Så jag åt upp en halv brieost själv. Schysst- hon tyckte väl jag behövde bli lite rundare om magen och bättra på köttet, det är ju nästan så mina revben syns... ehm- host**  ;-) Dessutom är jag ju känslig mot laktos...... så hon fick skylla sig själv sen.. ;))

Kände mig skitdeppig innan idag men tack för att du fick mig på bättre humör kompis!
Klev faktiskt upp kl 8:30 i morse och nu tänkte jag gå och lägga mig. Hoppas jag kan ställa tillbaka dygnet lite..

Natt natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

8.30? Ställa tillbaka dygnet? Hur menar du nu?

2009-07-16 @ 01:50:03
Postat av: Leopardhonan her self

jag är en nattuggla som annars är uppe hela nätterna och aldrig kliver upp tidigt, förutom igår då.... därför behöver jag ställa om nätterna, och jag kan inte ställa om all min dygnsrytm över bara EN natt.. Så nu vet du..

2009-07-16 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0