ut med 2008 å in med 2009

Just ja, glömde visst att berätta om nyårsafton va? Men det är inte så mycket att berätta om, var helt okej men ändå inget extra.

Jag, Jenny och Anna satt först här och drack lite vin och beställde pizza, sen gick vi över till Ztaphy å Co som bor 2 hus bortanför, å firade vidare för att sen åka in på Patten å dansa hela natten. Där träffade jag på lite gamla bekanta, dansade, hånglade med en 23årig turk och slarvade bort mina 2 favoritringar, och sen åkte jag och Anna samma tåg hemåt. Jag hoppade av vid Globen och gick vinglandes hemåt, sen spydde jag i "ulrik" och gick och la mig och sov.. Klev upp kl 21:30 på nyårsdagen. Något trött å bakis..

Så var året 2008 avverkat och in kom 2009..

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0