Typ produktkod typ.

Jahopp. Har inte somnat riktigt än. La mig i sängen strax efter 3. Vände och vred, vände och vred och nu är jag uppe igen.. Fikat lite och gett katterna mat och morgonkärlek, och nu ska jag kolla vad det är för jävla fel på produktkoden på datorn, för inte fan kommer jag in på min word heller, och mina arbetsansökningar.

"Du har haft 25 försök, ange produktkoden"  typ.. Jaha, så jag anger ju produktkoden, vilken står under datorn på en klisterlapp från Microsoft.

Men det funkar i-c-k-e än hur jag försöker, och därmed kommer jag inte in på word som sagt, där mina ansökningar ligger.. Måste skicka in ny till jobbet för dom blir uppköpta nu privat, så jag måste alltså söka om, det jobb jag har innan 1a februari..

Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0