Stroile å räka!

Ha ha ha Sandra, du fick mig verkligen att minnas den tiden då man var ung å fräsch. :) Stroile å räka beställde jag alltid när vi gick till Stortorgsgrillen efter en het utekväll, eller en folkölskväll på stan. Man kanske helt resolut skulle ställa sig här imorgon ändå och göra som du säger, köpa raggarballe med svängdörrar å räka, vore hur kul som helst att se hans min när jag bjuder på korv och bröd.. hahaah

så jävla bra! tack för tipset ;-)

och näe inga tena lady än i min brevlåda.. moaaaaaaahahahahaha.


 *stackars hundar*.....

Kommentarer
Postat av: Sandy

Dom borde nog komma snart =) Tänkte att dom kan komma till hands nu när du passerat 30 med snart två år. Hahaha!

2009-01-30 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0