Röd dag idag!??


Globen shopping var stängd- Hallå, är det röd dag idag!!??? ja det måste det ju vara tänkte jag och muttrade när jag fick gå runt hela jäkla skiten för att komma på Ica.

När jag kom på Ica och tänkte ta ut kontanter att handla för, för en gångs skull, för kortet är tjurigt och har slutat funka när dom drar det, så går det inte att ta ut pengar med det ens.. SUCK. Mitt Visa-kort e alltså totalt broken och jag fick prova i tre olika automater runtom Globen.. Funkade inte nånstans.. Sönder- R.I.P- men välanvänt. Nåt leg hade jag ju såklart inte heller med mig, och därmed blev det då ingen handling alls.. Suck. Fick gå hem igen, höll på att frysa ihjäl om benen, ja, det var kallt om benen så nu måste jag också klaga lite på kylan trots allt. Fick hämta en 20-lapp och hoppas på att kiosken runt hörnet hade öppet vilket dom hade. PuH mina katter var räddade och även min kväll..
 
En burk kattmat senare och en jäkla promenad sitter jag nu här och käkar morotsbiffar och potatismos. Gött! Har dragit ur sängkläderna ur sängen, tvättar, vikt lite gammal tvätt och diskat.

Nu ska jag käka klart. bajj.

Ska prova göra egna nån dag. Älskar morotsbiffar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0