Mitt 2008






1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag reste utomlands med med min nära vän Linda. Jag satt några timmar på Kronoberg i fyllhäcken..

2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte avlägga några löften

4. Dog någon som stod dig nära? nej gudskelov

5. Vilka länder besökte du? Grekland

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 28 juni då jag blev misshandlad o förnedrad av en vakt på Engelen. 23 september då jag och M blev tillsammans.

8. Vad var din största framgång 2008? Hade ingen större framgång..

9. Största misstaget? Gjorde inget större misstag tycker jag..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? deppisch, tröttisch + misshandlad av vaktjäveln på Engelen..

11. Bästa köpet? Resan till Kreta i augusti 2008

12. Vad spenderade du mest pengar på? god mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? när jag träffade darling.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? allt som gått på NRJ + "Öppna upp ditt fönster"-Lisa Ekdahl, "om du lämnade mig nu"-L.Winnerbäck&Lykke Li

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite gladare har jag nog varit i år

16. Vad önskar du att du gjort mer? Försökt mer? Komma i form och tränat mer..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit och tyckt synd om mig själv mindre

19. Blev du kär i år? ja eller så blev jag bara kär i kärleken..

20. Hur många one night stands? några stycken.. Ledsnat på sånt skit.

21. Favoritprogram på TV? Dexter, Desperate housewives, Lost, Prison Break och Hell´s Kitchen..m.m.

23. Bästa boken du läste i år? James Frey- A million little pieces

24. Största musikaliska upptäckten? att det enda som händer när jag övat opera här hemma är att kasper tittar in i munnen och tycker det luktar illa

25. Något du önskade dig och fick? en pojkvän

26. Något du önskade dig men inte fick? ett bra förhållande

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer pengar och mer fungerande kärlek skulle aldrig skadat..

30. Vad fick dig att må bra? De boende på jobbet som uppskattar mig. Mina vänner. Mina katter.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? always Josh Holloway :P

32. Vem saknade du? Några få som jag träffar sällan eller tappat kontakten med.

33. De bästa nya människorna du träffade? Petra och "Uno" 
 
34. Mest stolt över? Inget särskilt

35. Högsta önskan just nu? Lycka och kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0