Lucky?

Jag lägger inte upp bilder på mina tatueringar, nej, för att jag vill vara ensam om dom. Jag har absolut inga otroliga tatueringar på något sätt och vis, men för mig är dom speciella, och ristades in vid speciella tillfällen i mitt liv efter mycket omtanke..

Har funderat på en tatuering under en tid, och trodde att jag skulle vara helt ensam om idén.. Vet ni vad som händer? jo tatueringen dyker upp i min favoritserie OZ som jag kollar på just nu, och jag var tvungen att gå tillbaka å titta igen om jag verkligen såg vad jag såg, det gjorde jag.

Vad? Jo en lyckoklöver på en viss del av handen, och det är helt S_J_U_K_T att det är en kille i OZ som har en sån, och preciiiiiiiiis där jag vill ha den. OZ har jag ju börjat kolla på NU, serien alltså, tatueringen kom jag på nångång när Cindy skulle tatuera sig förra året. Frågade till och med han som tatuerade henne om råd.. Men han tyckte den skulle bli för liten och för kluddig eventuellt.. men tanken finns kvar, och nu har jag ju sett den på någon annan, vilket iofs förstörde hela grejen, för jag vill ha en egen grej.. men men..  

Är det ödet kanske att jag såg den och ska göra den precis som tänkt?

SER NI? det var ju MIN tatuering.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0