Jag förtjänar nästan en chipspåse idag!

Åh jävlar. JA det gör jag faktiskt, men jag tror jag skippar chipsen ändå.. Men gott vore det, men näj det är inte helg, därmed inga chips!!!

Med lite (mycket) bra techno/house/trance i datorn så städade jag allt som fanns nästan.. Nä nu överdrev jag väl lite, har massa projekt kvar så det räcker och blir över. Men jag betade iaf av lite som behövde göras;

Dammsuga
Diska disken + andra saker som behövde diskas
Dammtorkat i rummet, badrummet och köket.
Tvättat sängkläder
Bäddat rent i sängen
Rensat bort plåtter
Slängt sopor i återvinningen
Planterat om en blomma
Dekorerat i några krukor med stenar.

PUUUUUH!!

Då var det bara projekt rensa och städa garderob, städa bort kartonger från överskåpen, rensa bort och slänga gammalt smink, rengöra badrumshyllan, ta upp saker på vinden m.m. kvar då..

Men nu är det fint här! :) Skönt!

neeeeeeeej just i fan, skura golven glömde jag :(
Fan, orkar verkligen inte mer nu. Får fixa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0