It´s ållrajjt okeyy- I can live with that..

Känner mig jätteduktig och stolt över mig själv idag. Kan låta löjligt för andra men för mig är det en bedrift just nu att bara diska och tvätta och sånt vanligt som alla andra gör lätt som en plätt. Jag tog en promenad fram och tillbaka till skanstull och handlade på Hemköp. På vägen hem var det snöstorm, tänkte ta tåget, men nej, ibland är det bra att vara tjurig..;-) Har ingen tid att passa, blir jag trött kan jag vila när jag kommer hem. Behöver luft, snö, vitt, motion!!

Köpte inget onyttigt heller, inte snacks, inte cola light, köpte oliver istället som jag kan gotta mig med, iaf nyttigt fett. Köpte en dosa snus och en dosa Onico. Tror jag ska försöka sluta snusa trots allt. Allt som gör mig piggare ska jag försöka med har jag bestämt mig för. Iaf idag..

Trött som sablars nu, men ska käka min goda soppa och en bit ciabatta sen ska jag unna mig vila en timme.

Ain´t I good!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0