fan de e ju MINA pattar ju!!??

Faktiskt helt sjukt när jag ser hennes bröst, maries asså, ser ut nästan exakt som mina!! haha.. Jag antog väl att det fanns fler där ute med bröst som är fasta, stora OCH naturliga!! =) För dom killar jag träffar är alltid sjukt fascinerade av mina bröst, dom blir helt saliga. Stora och hänger inte, än så länge iaf.. ja det här skulle man kunna blogga länge om.. Nästan så man blir rädd ibland vad fixerad en man kan bli av ett bar bröst.. Ett par pattar liksom.. Men men.. antar att man ska vara glad för komplimangerna, men skulle faktiskt önska en storlek mindre så dom slipper slita ögonen ur folk..  (för att skryta lite så här mitt i natten)

Men något ska man väl få vara nöjd med rent fysiskt!?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Härligt att läsa att du är så nöjd med dina två polare :)

2009-01-09 @ 08:24:29
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0